Tänk om det hade hänt mig? =S

Usch igårkväll runt 22 var polisen och sprang runt utanför lägenheten. Nu vet jag varför: http://norrteljetidning.se/nyheter/1.1038527-overfall-och-ran-pa-gangvag
Kan inte förstå varför folk gör detta... Det är bara dumt och skadar andra mäniskor samt en själv åtminstonde så skulle jag ha jävligt dåligt samvete om jag hade gjort något sånt men jag är inte så dum i huvudet satt jag går och slår ner folk.
Om man går över till en annan sak så är jag för jävla trött... Nu vill jag ha jullov sån tur är det bara en vecka kvar ungefär =) Det är jag glad för och den 22 kommer min lilla sötnöt över <3 Saknat honom som fan och vi kommer få den bäste julen EVER tillsammans =)
Puss och kram På all och trevlig kväll


2010-12-13 @ 17:56:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emmy

Aaw, tack Jasmine! Du är så snäll. :) Du är bättre på att sjunga än vad jag är. :P



Btw, vilka idioter! Fattar inte vad de får ut utav att slå ner en person och sno dens grejer? Fan vad kränkt. Ska fan tortera dem som gjorde såhär!

Argh! >:(


2010-12-16 @ 17:15:26
URL: http://emmynes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback