Undra om livet skulle vara bättre...

Jag undrar hur livet skulle vara om jag inte fanns? Eller om jag bara inte fanns i närheten av min syster?

Jag mår just nu så fysiskt och mentalt dåligt av all runt mig är hemma... Ingen har nämnt detta.. finns ingen som jag verkligen kan prata med och bara gråta ut hos just nu känns det som...
Känns som det skulle kunna vara bättre om alla i min närhet bara försvann..
Ursäkta för detta men jag var tvungen att skriva av mig...


2010-12-11 @ 23:21:55 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emmy

Jag har känt likadant jätte länge nu också. Men jag har en axel som du kan gråta mot och jag lyssnar om du vill prata. <3


2010-12-12 @ 10:23:36
URL: http://emmynes.blogg.se/

Postat av: Sara

Alla känner så mer eller mindre men du har alltid oss att prata med <3


2010-12-13 @ 15:27:21
URL: http://frankenhooker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback