Åååh Bada Bastu!

I mammas lägenhets förening har dom ett uthyrnings lägenhet och den har bastu vi har precis kommit upp från den och det var SKÖÖÖNT Specielt nu när det är så kallt ute =) och sen såg jag att dom hade fia med knuff fast pjäserna är små snapps glas xD Jag ska bjuda hit några kompisar någon gång och köra det spelet! Haha! =)
Hoppas lördags kvällen blir bra för alla, själv ska jag kolla på SÅ mycket bättre och sen hoppas jag på och titta på Ironman =D

Trevlig lördags kväll allihoppa! Puss och Kram! <3


2010-11-27 @ 18:32:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emmyuuu

Jag tycker du kan ta med oss brudar och köra den där snaps knuff. :) Verkar as kul!



Tack så mycket för kommentaren btw vännen. :)


2010-11-29 @ 15:42:43
URL: http://emmynes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback